Beslutsvånda.
Fått några offerter (IVT, NIBE osv) men vet inte riktigt vilka parametrar jag ska jämföra för att kunna välja. De etablerade märkena är hyfsat likvärdiga misstänker jag, så kanske nån kan rekommendera ett företag som installerat hos er och som ni är nöjda med?

Har vattenburen el via radiatorer nu, i ett 70-talshus.

Tack på förhand
/Henrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.