Hello.
Är det någon som har en bra villagrundsfirma som ni kan rekomendera?
Jag vill ha hjälp endast ha hjälp med gjutningen, resten gör jag själv ;D
Kanske skall säga att vi bygger på Färingsö/ Ekerö.

Tacksam för svar !!
 
Vår gjutare gjorde ett kanon jobb i Kungälv/Gbg området ligger detta i närheten?
 
Hej,

Fick precis offert från Sturesson på SE Betongspecialisten, så det lutar åt dom :D
 
Tja,
Hur gick det med gjutningen till slut? Hur mycket fick ni betala? Vi ska just bygga dubbelgarage(36m2) och funderar lite på hur mycket vi ska göra själv när det gäller grunden. Var det lätt att fixa allt utom gjutningen själv?
/Del
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.