Huset är nybyggt med obehandlat cederträ. Det har bildats regnfläckar efter att det regnat. Kan något vara fel på konstruktion av fönsterbleck och plåttak. Huset är inte ens färdigbyggt och besiktat?
Huset är nybyggt med obehandlat cederträ. Det har bildats regnfläckar efter att det regnat. Kan något vara fel på konstruktion av fönsterbleck och plåttak. Huset är inte ens färdigbyggt och besiktat?
Hej,
Lyft frågan med entreprenören som byggt huset, och besiktningsmannen. Tror att du får bäst svar av dom. (Har för mig att man kan få bort sådana fläckar med typ ättika och vatten..dock osäker på blandningen och tillvägagångssätt.
Vh Alexander.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.