6 819 läst ·
18 svar
7k läst
18 svar
Regn på nyoljad trall
Det blev liksom inte så mycket överflödig olja eftersom trallen var såpass torr. Så det fanns liksom inte något att torka bort…B Boende45 skrev:Det borde inte vara något problem.
Provoljade själv en mindre del i lördags med Beckers pigmenterade (teak) olja.
Regn efter ca 12 timmar och det såg inte helt bra ut.
Nu efter något dygn verkar det helt ok.
Det gäller att torka bort överflödig olja inom ca 30 minuter efter påstrykning.
Xtra viktigt inför regn
Klicka här för att svara