Vanligtvis går det att programmera varje dygn för sig och inte kopiera dygnen, men du sparar nääästan inget på att nattsänka,
tänk själv sänkning till ca 19 C på natten,huset kyls ner, sen måste du höja minst 1,5 -2 timmar före innan du går upp för att en högre temp. Det betyder att värme måste öka många grader på utgående vatten och det kostar, bäst är att ha en temp dygnet runt och sänka lite på elementen i sovrummen. Det med nattsänkning var populärt på 70 talet och alla skulle ha det, men nu är det nästan ett minne blott