L LisaHenrik #1 Medlem · Skåne · 31 inlägg 12 jun 2011 11:52 LisaHenrik Medlem Skåne 31 inlägg 12 jun 2011 11:52 #1 Hej! Vad är det för regler som gäller egentligen? Måste man ha lås på sitt staket/grind? Vi har ju högt staket (tror reglerna säger 90 cm) men 2 st grindar och på dem har vi "bara" så man kan haka på av alltså inget lås. Vad gäller?
Hej! Vad är det för regler som gäller egentligen? Måste man ha lås på sitt staket/grind? Vi har ju högt staket (tror reglerna säger 90 cm) men 2 st grindar och på dem har vi "bara" så man kan haka på av alltså inget lås. Vad gäller?