Hej!
Vad är det för regler som gäller egentligen?
Måste man ha lås på sitt staket/grind?

Vi har ju högt staket (tror reglerna säger 90 cm) men 2 st grindar och på dem har vi "bara" så man kan haka på av alltså inget lås. Vad gäller?
 
W
kolla boverket.se
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.