Hej,
Jag skall regla upp mitt golv i ett befintligt utrymme, vi skall höja golvet cirka 18 cm. Tänkte mig 45x120 reglar. i rummet ligger det golvspån och det är gipsade väggar, Hur skall jag fästa reglarna, räcker det att använda vinkeljärn. För i gipsväggarna finns det ju inte så mycket att fästa i. Vad är "best practice"?