Hej, är i färd med att regla upp en vägg mot ett snedtak. Jag tänkte först regla mellan takstolarna på samma vi som när man kortlar istället för att spika reglarna på insidan av takstolarna. Men, sedan slog det mig att det kanske är dumt om det blir mycket rörelse i materialet? Kan man isf köra vinkeljärn och lite rörelsemån eller oroar jag mig i onödan?
Regeldimensionen är 45x95 och cc ca 90 mellan stolarna.
 
  • Gilla
buhu
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.