Ja en sån blir nog bra.

Rören får man klamma med plåtskruv antar jag?
 
Mikael_L
Ja kanske såna här i en storlek som håller rör/slang ordentligt + plåtskruv eller popnit
117151-3.jpg

På en del ställen går det säkert att köra med buntband också.

Om du ställer frågan i elforumet så får du förhoppningsvis svar från någon som faktiskt har erfarenhet av el + stålreglar. ;)
Vilket jag alltså inte har :o
 
Tack för din hjälp Mikael_L
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.