43 746 läst ·
242 svar
44k läst
242 svar
Rea på Clas Ohlson
Köpte oxå en Dremel, det var billigt för att låta bli. Nu ska jag bara byta ut den lusiga nätkabeln i plast till en gummidito som jag oxå köpte till halva reapriset!frohike skrev:
Någon som vet om det skall vara samma priser i butik som på nätet? Hittade BD:s Häcksax för 199.50:- (på nätet) men priset i butik var 399:-. Dock var butiken tömd på personal utom en stackare i infodisken med 10 pers i kö och en stackare i kassan med lika många. Stressad som jag var (sen till dagis alla redan...) så lackade jag ur och drog.
Någon som har koll på om det är samma kampanj i butik eller ej? I övrigt var det urplockat... Dock fanns det ett litet torg med halva priset prylar (skräp).
Någon som har koll på om det är samma kampanj i butik eller ej? I övrigt var det urplockat... Dock fanns det ett litet torg med halva priset prylar (skräp).
Rean på nätet fortsätter: http://www.clasohlson.se/Product/Campaign.aspxNuno skrev:
Enl. Classe gäller följande:
Alla NU-priser gäller en begränsad tid och så länge lagret räcker. Med reservation för slutförsäljning.
OBS! De flesta varorna på denna sida finns inte i våra butiker utan kan endast beställas på postorder.
Slut citat.
Å det är fraktfritt för beställningar t.o.m. den 9/3 -09:
http://www.clasohlson.se/Archive/Images/Misc/fraktfritt.jpg
Redigerat:
Får väl helt enklet ta och masa mig till Classe i eftermiddag och se om häcksaxen är kvar och till vilket pris. Enligt texten på hemsidan blir man ju inte riktigt klok på. Men normalfallet med Classe är just samma priser i butik och på nätet, det är ju ofta man torrshoppar på nätet/katalogen och gör inköpen i butik. Men rea kanske är annorlunda?
Det är oftast bara fulingarna i elektronikbranschen som håller på med speciella internetpriser, vilket är mkt surt.
Det är oftast bara fulingarna i elektronikbranschen som håller på med speciella internetpriser, vilket är mkt surt.
Medlem
· Västerbotten
· 550 inlägg
Interbutiken är dock en separat butik så några garantier för synkade priser finns tyvärr inte.
Nja, hittar du en vara i en butik, kan du ju kolla prisen själv på deras dator. Där ser man ju internetpriset, då är det bara att säga till en säljare. Oftast är det dock den låga pris som gäller när man kommer fram till kassan, det är endast pga. säljarna i butiken är för slöa/dumma att fixa rätt prislapp.importensketsig skrev:
Redigerat:
Spot on, priset i hyllan var fortfarande 399:- (REA pris enligt lappen) men då jag frågade vad priset var så blev det priset som angavs på nätet, 199,50:-.screamin-daemon skrev:
Så det bidde ett inköp för min del också...
Jag gjorde en liten fuling för någon vecka sedan när jag såg att det var rea på de lite dyrare fräsarna med 12 mm-skaft. Det fanns bara en kvar av den äldre, lite mer välgjorda gula modellen av fingerskarvsfräs. Så jag tog helt enkelt och gömde fräsen längs bak på en hylla bakom något ointressant som det fanns många av. Idag gick jag dit och tog fram den och betalade halva reapriset. Det blev även några andra fräsar som jag är osäker på om jag behöver.
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 319 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 319 inlägg
Classe i Vällan idag:
- 1 st AEG Skruvdragare 399:- behover en extra i garaget (lögn!
)
- 1 st Stanley Fatnånting vattenpass för dryga hundringen
- 1 st Bosch 18v häcksax för runt 4-500 tror jag
- Ett gäng frässtål GULA, finger, not mm för jag vet inte vad men det var extremt billigt
Ja man är tydligen en junktorsk, att man aldrig lär sig:eek:
- 1 st AEG Skruvdragare 399:- behover en extra i garaget (lögn!
- 1 st Stanley Fatnånting vattenpass för dryga hundringen
- 1 st Bosch 18v häcksax för runt 4-500 tror jag
- Ett gäng frässtål GULA, finger, not mm för jag vet inte vad men det var extremt billigt
Ja man är tydligen en junktorsk, att man aldrig lär sig:eek:
Redigerat:
Lite fult var det allt, men bättre det än att den faller i händerna på på någon mindre behövande som köper på sig grejor bara för att priset är kraftigt nedsattmattiasp skrev:Jag gjorde en liten fuling för någon vecka sedan när jag såg att det var rea på de lite dyrare fräsarna med 12 mm-skaft. Det fanns bara en kvar av den äldre, lite mer välgjorda gula modellen av fingerskarvsfräs. Så jag tog helt enkelt och gömde fräsen längs bak på en hylla bakom något ointressant som det fanns många av. Idag gick jag dit och tog fram den och betalade halva reapriset. Det blev även några andra fräsar som jag är osäker på om jag behöver.