Nu har man hamnat i ett stim!!! Var på COOP och köpte Hultafors ställbara
kofot för 200:- och Irwins snabbtvingar för mellan 50-80:- :)

Ibland märks det en viss könsskillnad...

Jag kom hem med:

Vattenskidor
Julgranskulor
Bosch sticksåg
Geringslåda
Häcksax
Plasttallrikar
Partybelysning

Billigt var det!

ceson skrev:
Nu har man hamnat i ett stim!!! Var på COOP och köpte Hultafors ställbara
kofot för 200:- och Irwins snabbtvingar för mellan 50-80:- :)
Alla Coop, eller lokalt tro? :)

CCPusher skrev:
Vem är det som har rensat clas i malmö på alla godsakerna?? :mad:

Var där idag igen för att köpa sortimentlådor och skarvsladdar, inte ens damm på hyllorna...
Nåja, snodde till mig "slipklossen" från mirka abranet och ett gäng extra slip"papper". :)
Du måste ha missat AEG skruvdragarn. Jag kom precis därifrån och högg skyltexet. Dock fick jag betala 699 för den men då var det med 2 batterier.

Slipkloss slog jag till på men som nån annan också skrev så fanns det inga slangar. Inte heller i Helsingborg dit jag var igår.

Tackar också för tipset, utan detta hade jag inte åkt till CO

(f-n också att inte folk kan hålla käft, vad ska jag med en skruvdragare till ;) )

Inne på CO i partille.. Knep sista Dremel 300 MD... 350 Kr för en ny Dremel, med riktig låda, böjlig axel, Speedclic startkit.. känns som ett fint kap. Med tanke på att det ändå var dax att fylla på lagert med nya tillbehör, så hade det totalpriset gått långt över 350 kr.

bjoli skrev:
Du måste ha missat AEG skruvdragarn. Jag kom precis därifrån och högg skyltexet. Dock fick jag betala 699 för den men då var det med 2 batterier.

Slipkloss slog jag till på men som nån annan också skrev så fanns det inga slangar. Inte heller i Helsingborg dit jag var igår.

Tackar också för tipset, utan detta hade jag inte åkt till CO

(f-n också att inte folk kan hålla käft, vad ska jag med en skruvdragare till ;) )
Skit också!
Nåja, då slipper jag åka dit IGEN i morgon...

Jag köpter en..
Det är ju inga cobolt direkt men ska du bara fräsa lite till mans så duger de säkert utmärkt.

Mikael_L
Jag tror det är perfekt att börja med en sån där stor sats billiga fräsar.
Sen byter man ut de som tar slut mot bättre kvalla, för då vet man den används iaf. :)

Då ska jag kolla om de finns någon kvar. Tänkte tyvärr inte när jag var i butiken igår utan såg den på hemsidan när jag kom hem.

Mikael_L
Du kan kanske ringa och kolla...
Jag såg också dom på hemsidan, men inne i butiken i Uppsala så var dom på normalpris. Jag kollade t.o.m med en streckkodsscanner där. :confused:

Blev shopping via hemsidan för min del, en Dremel, trådlös telefon samt en adventsljusstake. :D

Masa skrev:
Blev shopping via hemsidan för min del, en Dremel, trådlös telefon samt en adventsljusstake. :D
Hur mycket blev frakten?

screamin-daemon skrev:
Hur mycket blev frakten?
Betalade 89kr i frakt för en dremel, en väckarklocka och lite andra smågrejor.

CCPusher skrev:
Skit också!
Nåja, då slipper jag åka dit IGEN i morgon...
Knallade iväg till CO (Malmö) idag också och finkammade stället. Det resulterade i en PEX400, demoex utan kartong för 250kr och ett stanley fatmax 1200mm vattenpass för 165kr.

Fyllde också på med några fler abranet slippapper så man har så man klarar sig ett tag. Testade slipklossen idag med dammsugare och det verkar funka bra. Kan skriva mer om några dar då jag ska spackla/slipa lite gips de närmaste dagarna.

:)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.