43 746 läst ·
242 svar
44k läst
242 svar
Rea på Clas Ohlson
Ibland märks det en viss könsskillnad...
Jag kom hem med:
Vattenskidor
Julgranskulor
Bosch sticksåg
Geringslåda
Häcksax
Plasttallrikar
Partybelysning
Billigt var det!
Jag kom hem med:
Vattenskidor
Julgranskulor
Bosch sticksåg
Geringslåda
Häcksax
Plasttallrikar
Partybelysning
Billigt var det!
Produkter som diskuteras: "Geringslåda"
Geringslåda i trä Sjöbergs
Robust låda för gering
259 kr inkl moms
Läs mer
Du måste ha missat AEG skruvdragarn. Jag kom precis därifrån och högg skyltexet. Dock fick jag betala 699 för den men då var det med 2 batterier.CCPusher skrev:
Slipkloss slog jag till på men som nån annan också skrev så fanns det inga slangar. Inte heller i Helsingborg dit jag var igår.
Tackar också för tipset, utan detta hade jag inte åkt till CO
(f-n också att inte folk kan hålla käft, vad ska jag med en skruvdragare till
Inne på CO i partille.. Knep sista Dremel 300 MD... 350 Kr för en ny Dremel, med riktig låda, böjlig axel, Speedclic startkit.. känns som ett fint kap. Med tanke på att det ändå var dax att fylla på lagert med nya tillbehör, så hade det totalpriset gått långt över 350 kr.
Skit också!bjoli skrev:Du måste ha missat AEG skruvdragarn. Jag kom precis därifrån och högg skyltexet. Dock fick jag betala 699 för den men då var det med 2 batterier.
Slipkloss slog jag till på men som nån annan också skrev så fanns det inga slangar. Inte heller i Helsingborg dit jag var igår.
Tackar också för tipset, utan detta hade jag inte åkt till CO
(f-n också att inte folk kan hålla käft, vad ska jag med en skruvdragare till)
Nåja, då slipper jag åka dit IGEN i morgon...
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=55625505
Vad tror ni om denna frässatts som är med på rean? Blir man bara irriterad eller kan det fungera tillräckligt bra för lite enkel fräsning?
Vad tror ni om denna frässatts som är med på rean? Blir man bara irriterad eller kan det fungera tillräckligt bra för lite enkel fräsning?
Knallade iväg till CO (Malmö) idag också och finkammade stället. Det resulterade i en PEX400, demoex utan kartong för 250kr och ett stanley fatmax 1200mm vattenpass för 165kr.CCPusher skrev:
Fyllde också på med några fler abranet slippapper så man har så man klarar sig ett tag. Testade slipklossen idag med dammsugare och det verkar funka bra. Kan skriva mer om några dar då jag ska spackla/slipa lite gips de närmaste dagarna.