43 745 läst ·
242 svar
44k läst
242 svar
Rea på Clas Ohlson
Jag plockade skyltexet av GST 85an i malmö idag, tyvärr hade de larvat bort emballaget men det är väl bara en papplåda ändå..
Snodde ett stanley fat max vattenpass också för 124:50
Tyvärr var de långa maxarna slut
Snodde ett stanley fat max vattenpass också för 124:50
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 319 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 319 inlägg
Man får tacka för tipset!
Fick det sista exemplaret av GST 85 PE på Classe i Väsan.
649 bagare, i teorin!
I praktiken blev det betydligt mer. Stod i kassan och såg mig själv plocka upp sticksågen OCH en handöverfräs (Bosch), en låda med frässtål, sticksågsblad, ett fräsbord och en gertillsats till sticksågen.
Så det kan gå!
/Thomas
649 bagare, i teorin!
I praktiken blev det betydligt mer. Stod i kassan och såg mig själv plocka upp sticksågen OCH en handöverfräs (Bosch), en låda med frässtål, sticksågsblad, ett fräsbord och en gertillsats till sticksågen.
Så det kan gå!
/Thomas
Funderade på gertillsatsen, är den något att ha tror du????Thomas59 skrev:Man får tacka för tipset!
649 bagare, i teorin!
Så det kan gå!
/Thomas
Tänkte kolla med er som varit in på CO idag om nån av er har sett om de har denna slipkloss kvar i butikerna.
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=55625437
Står ju på hemsidan att de utgått. Var ju ganska bra pris så det vore kul att testa de. Har sett de på Hornbach tidigare. Är det förresten nån som har testat dem?
/Björn
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=55625437
Står ju på hemsidan att de utgått. Var ju ganska bra pris så det vore kul att testa de. Har sett de på Hornbach tidigare. Är det förresten nån som har testat dem?
/Björn
I Uppsala var det rätt urplockat kan man säga.
Och nu efter jag varit där så är alla Eljo trend vägguttag och nästan alla brytare som var nedsatta slut !
Skönt, nu är det beslutet taget!, vilken serie med vägguttag och brytare det ska bli.
Annars fyndade jag också på mig varmluftspistolen med tempreglering för 79:-
En liten packe med nedsatta slippapper samt två stycken 3 meters anslutningssladdar avsedda för dubbelisolerade maskiner, typ borrmaskiner och stickisar osv.
Så nu ska min gröna bosch PMF180 få en fin 3 meters sladd i riktigt gummi.

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=23380875
Det kändes inte som att den här rean överhuvudtaget var så jättestor.
Det var mycket mer grejer förra året, runt ikring maj eller när det nu var ...
Och nu efter jag varit där så är alla Eljo trend vägguttag och nästan alla brytare som var nedsatta slut !
Skönt, nu är det beslutet taget!, vilken serie med vägguttag och brytare det ska bli.
En liten packe med nedsatta slippapper samt två stycken 3 meters anslutningssladdar avsedda för dubbelisolerade maskiner, typ borrmaskiner och stickisar osv.

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=23380875
Växjö har en del kvarbjoli skrev:
Vilka Eljo Trend är nedsatta?Mikael_L skrev:I Uppsala var det rätt urplockat kan man säga.
[bild]
[länk]
Tja, trend är väl trend ..., eller ... 
Jag köpte 1 och 2-vägs vägguttag, enkel och dubbeltrapp strömbrytare. Kronbrytare och kors.
På rea, men slut i u-sala, var eljos kombinationsuttag 1 schuko + 2 euro (kan minnas fel kanske var det 4*euro)
En sorts dimmer var på rea, men slut i U-sala. Andra dimmers hade fullpris.
Utanpåliggande var det inte rea på.
Jag tror det var någon fler eljo trend grunka som fortfarande satt på full pris.
Jag köpte 1 och 2-vägs vägguttag, enkel och dubbeltrapp strömbrytare. Kronbrytare och kors.
På rea, men slut i u-sala, var eljos kombinationsuttag 1 schuko + 2 euro (kan minnas fel kanske var det 4*euro)
En sorts dimmer var på rea, men slut i U-sala. Andra dimmers hade fullpris.
Utanpåliggande var det inte rea på.
Jag tror det var någon fler eljo trend grunka som fortfarande satt på full pris.
I Jönköping fanns det inte mycket alls.. Fast i botten hittade jag en kartong med Siemens Gigaset A160 Trio för 299,50. Så nu har jag trådlösa telefoner i alla rum..
Nu kanske man kan sluta undra vart den trådlösa telefonen är. 
Redigerat:
Ja tänk ...fresve skrev:
På tiden innan trådlösa telefoner kom så var en telefon i varje rum en sån där våt dröm.
Och nu nu har du en trådlös i varje rum ....
Jag plockade på mig två stycken AEG skruvdragare BS 12 X med ett batteri per maskin. Priset? -399.50 per styck! Så nu har jag för tillfället sju skruvdragare... De två AEG-maskinerna har jag dock lovat bort till farsan. Det är nog ingen idé att leta efter dem i Täby, där jag hittade mina. Det ringlade iväg en liten kö av gubbar som hade varit och fyndat. Alla med två AEG-dragare i händerna...