CCPusher skrev:
Jag köpte i alla fall ett måttband som jag har gått och spanat på i typ ett år.
Tanken med bauhaus prisgaranti slog mig faktiskt.
De 15 kronorna jag kunde ha sparat kändes dock försumbara..
:)
Hultafors 5m klass1 bandet?

Nimajneb skrev:
Hultafors 5m klass1 bandet?
Jepp, absolut! :)
Klapp en talmeter också när jag ändå var "at it".

CCPusher skrev:
Jepp, absolut! :)
Klapp en talmeter också när jag ändå var "at it".
samma här plus en 2m "tumstock"..

Alla 3 har fått jobba idag på fm med lite syll o trapprenovering/utbyggnad.

Sen kan man alltid köra prisgarantin hos Bauhaus , åka med kvittot till Hornbach och kvittera ut ytterligare 10% eller vise versa...
Fotade själv prisskylten hos Bauhaus på en vertikalskärare och åkte till Hornbach (som var 5 kr dyrare...) och sparade 240 spänn. Kommer garanterat, om möjligt, utnyttja garantin hos dessa jättar vid större inköp i framtiden.

Daniel_N skrev:
Tråden är nu delad. Diskussionen om de juridiska aspekterna på att fotografera på CO (eller vilkan affär som helst) och sedan utnyttja Bauhaus prisgaranti fortsätter i juridikforumet, i denna tråd: [länk]
Länken funkar inte för mig och jag hittar inte tråden.
Är den raderad?

Ni verkar ha tagit fram den stora saxen här, någon måste ha kommit på att detta kunde drabba Byggahus ändå.

Jag hoppas någon kan berätta vad ni kom fram till även om alla inlägg och tråden är bortklippta.

Mvh Robex.S

Jag har inte raderat några inlägg, utan bara klippt ut inlägg rörande diskussionen om fotografering och skickat dem till en nystartad tråd i Juridikforumet. Dock verkar tråden ha försvunnit därifrån.

Jag håller på och undersöker vad som har hänt, jag misstänker att det har blivit något tekniskt fel vid flytten.

Den fanns väl där för nån dag sen iaf.. men inte nu längre?

Så var man en femhundring fattigare.
Men en reduceringsventil till mig-svetsen och ett kilo RF svetstråd gav påsen en härlig tyngd när man klev ut på gatan.
Kikade på en lödkolv från CoTech för 149. Men kunde fan inte komma när en spets på 19mm(!) i diameter skulle behövas.

Jag 'fyndade' en låsringstång för 29spänn :D

Milkshaken
Snyft... Vi har inte Classe här på våran kant inom 11 mils radie...:(
Men kan berätta lite om när vi var i Insjön -06.....:)

Jag hade varit där tidigare -96, och då fanns bara huvudbutiken....
Döm om min glädje när dom även hade fyndkällaren.....
Vi jag ,min fru, och min pojke var där 3 ggr... a 3 tim/ggn..... Grabben tröttnade efter 2,a ..
Nu följer han inte ens med in på Classe utan att protestera hejvilt....
och Dalarna som vi haft som favoritresemål, det vill han knappt till längre för där finns ju Fyndkällaren...:):)

Nåja, det blir väl karl av honom oxå såsmåningom..:)

Åkte förbi 3 butiker och är 9000:- fattigare ;)

Springare skrev:
Åkte förbi 3 butiker och är 9000:- fattigare ;)
haha, lät roligt, vad hittade du?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.