43 746 läst ·
242 svar
44k läst
242 svar
Rea på Clas Ohlson
eftersom Masa lyckades köpa en stickis tidigare i veckan då han ringde och frågde så ringde jag idag trots att jag köpt mej en 135'a istället (beställde en makita från england men ångrade mej och tog en 135'a från duab istället). Det finns bara en gts 85'a kvar i sverige sa hon och den fanns i en stockholmsbutik... Nu kom jag inte ihåg vilken, jag skrev upp det nånstans men har tappat lappen ;-/ Jag ska leta....
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 319 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 319 inlägg
Vill meddela att igår upptäckte jag att även JUla har en liten smygrea just nu.
Med ca halva priset på lite saker här och där, antagligen pga utgående sortiment.
OK, inget jag tycker ni behöver springa benen efter, för jag la inte märke till några speciellt fantastiska saker. Men har ni vägarna förbi så....
Gå längs hyllorna och kika efter de röda prislapparna.
Med ca halva priset på lite saker här och där, antagligen pga utgående sortiment.
OK, inget jag tycker ni behöver springa benen efter, för jag la inte märke till några speciellt fantastiska saker. Men har ni vägarna förbi så....
Gå längs hyllorna och kika efter de röda prislapparna.
Dags för djungeltelegrafen och att lyfta en gammal tråd igen...
Nu är det rea igen på Classe, upptäckte det igår när jag skulle handla några skruv och kom hem med en hel del annat! (allt med rea finns dock inte på hemsidan)
Några gobitar:
Bessey tving för 99:- (179
Knipex-tänger och polygriper
Bost-mejslar (hela sortimentet)
Slippapper
Nu är det rea igen på Classe, upptäckte det igår när jag skulle handla några skruv och kom hem med en hel del annat! (allt med rea finns dock inte på hemsidan)
Några gobitar:
Slippapper
Produkter som diskuteras: "polygriper"
Polygriptänger
Polygriptänger, även kända som vattentång, är mångsidiga handverktyg som ofta används inom VVS, mekanik och andra fält där man behöver greppa, hålla, vrida eller lossa olika föremål. De är kända för sin justerbara design, vilket gör
Läs mer
Om jag får lägga till ett tips så är denna mutterknackare nedsatt ordentligt. Jag har själv köpt en dyrt men måste tillägga att den lossar på mina hjulmuttrar utan protest. Det finns 4 st momentlägen på mutterknackaren.Mange_S skrev:Dags för djungeltelegrafen och att lyfta en gammal tråd igen...
Några gobitar:
Slippapper
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=61112492
Förvisso så har min 24 liters 2 Hk kompressor fått jobba hårt men vem jobbar med tempo som privatist.
Tror att det är den årliga innan nya katalogen, det är inga stor skyltar i butiken utan små diskreta. På deras hemsidan är det oxå rea, titta under fyndvaror...joflopp skrev:
http://www.clasohlson.se/Product/Campaign.aspx
Jag tittade som sagt in i CO butiken i Vällingby väster om Stockholm, där fanns det små röda lappar uppsatta på hyllorna.Mange_S skrev: