Är det någon som har koll på CO - butiken i Halmstad?

Hans H

eftersom Masa lyckades köpa en stickis tidigare i veckan då han ringde och frågde så ringde jag idag trots att jag köpt mej en 135'a istället (beställde en makita från england men ångrade mej och tog en 135'a från duab istället). Det finns bara en gts 85'a kvar i sverige sa hon och den fanns i en stockholmsbutik... Nu kom jag inte ihåg vilken, jag skrev upp det nånstans men har tappat lappen ;-/ Jag ska leta....

Thomas59
Hans H skrev:
Är det någon som har koll på CO - butiken i Halmstad?

Hans H
Jodå, min polare Assar säger sig ha full koll på Classe i Halmstad:cool:

• pp332.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
ClasseClas skrev:
Det vore extra surt om Classe-personal köpte på sig grejor och sålde på Blocket och Tradera. Där går gränsen tycker jag. Annars är det ok med lite företagsamhet ju!:)
Då kan du börja sura då. För sånt har hänt, händer och kommer att hända. :eek:

Ett Zoom 1000 arbetsbord inhandlat på CO för 349:- (998:-).

Seglivad rea det här...

Mikael_L
Vill meddela att igår upptäckte jag att även JUla har en liten smygrea just nu.
Med ca halva priset på lite saker här och där, antagligen pga utgående sortiment.

OK, inget jag tycker ni behöver springa benen efter, för jag la inte märke till några speciellt fantastiska saker. Men har ni vägarna förbi så....
Gå längs hyllorna och kika efter de röda prislapparna.

Köpte stanleys strykmått där förra veckan så nu äntligen har jag ett strykmått! :)

Dags för djungeltelegrafen och att lyfta en gammal tråd igen...
Nu är det rea igen på Classe, upptäckte det igår när jag skulle handla några skruv och kom hem med en hel del annat! (allt med rea finns dock inte på hemsidan)

Några gobitar:
Bessey tving för 99:- (179:-)
Knipex-tänger och polygriper
Bost-mejslar (hela sortimentet)
Slippapper

Mange_S skrev:
Dags för djungeltelegrafen och att lyfta en gammal tråd igen...
Nu är det rea igen på Classe, upptäckte det igår när jag skulle handla några skruv och kom hem med en hel del annat! (allt med rea finns dock inte på hemsidan)

Några gobitar:
Bessey tving för 99:- (179:-)
Knipex-tänger och polygriper
Bost-mejslar (hela sortimentet)
Slippapper
Om jag får lägga till ett tips så är denna mutterknackare nedsatt ordentligt. Jag har själv köpt en dyrt men måste tillägga att den lossar på mina hjulmuttrar utan protest. Det finns 4 st momentlägen på mutterknackaren.

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=61112492

Förvisso så har min 24 liters 2 Hk kompressor fått jobba hårt men vem jobbar med tempo som privatist.:rolleyes:

Lokal drive i Stockholm? Märkte inget av någon rea när jag var i en av butikerna här i Göteborg.

joflopp skrev:
Lokal drive i Stockholm? Märkte inget av någon rea när jag var i en av butikerna här i Göteborg.
Tror att det är den årliga innan nya katalogen, det är inga stor skyltar i butiken utan små diskreta. På deras hemsidan är det oxå rea, titta under fyndvaror...

http://www.clasohlson.se/Product/Campaign.aspx

Mange_S skrev:
Tror att det är den årliga innan nya katalogen, det är inga stor skyltar i butiken utan små diskreta. På deras hemsidan är det oxå rea, titta under fyndvaror...

[länk]
Jag tittade som sagt in i CO butiken i Vällingby väster om Stockholm, där fanns det små röda lappar uppsatta på hyllorna.

Även Östersund har rea, fick med mig betydligt mer hem än vad jag räknat med..

Är Pendelsticksåg AEG ST 700 E något att ha?

Jag tror den är ett bra alternativ för det priset.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.