Om du har isolerat med mineralull så bör du ha en fuktspärr mot den varma lokalen. Du får alltså tänka dig att insidan av kylrummet är detsamma som utsidan på ett hus. ;)
 
ClasseClas
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.