Immobil #1 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 10 mar 2005 22:05 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 10 mar 2005 22:05 #1 Om du har isolerat med mineralull så bör du ha en fuktspärr mot den varma lokalen. Du får alltså tänka dig att insidan av kylrummet är detsamma som utsidan på ett hus.
Om du har isolerat med mineralull så bör du ha en fuktspärr mot den varma lokalen. Du får alltså tänka dig att insidan av kylrummet är detsamma som utsidan på ett hus.
ClasseClas #2 Medlem · Stockholm · 5 153 inlägg 11 mar 2005 11:38 ClasseClas Medlem Stockholm 5 153 inlägg 11 mar 2005 11:38 #2 Kolla denna byggbeskrivning för lite inspiration. http://www.rotrading.se/byggbeskrivning.pdf