1 466 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
Re: en julhälsning
Hej Per!
God Jul! Tack för alla fina tips & tricks som du postar
Mvh
Martin
God Jul! Tack för alla fina tips & tricks som du postar
Mvh
Martin
När jag nu såg den bilden kom jag ihåg en juldikt som jag fick på något vis för några år sedan.
Säkert har många redan sett den, men jag passar ändå på och bifogar den, till de som än inte är upplysta
Säkert har många redan sett den, men jag passar ändå på och bifogar den, till de som än inte är upplysta
Klicka här för att svara

