Cellplast o vanlig glasull verkar ha likvärdig isoleringsförmåga.
Någon "rymdisolering" med super-isolationsegenskaper verkar det inte finnas för oss som vill ha lite takhöjd på vinden - även om vissa påstår det
Jag planerar att lägga glasull i flera lager "omlott" så att det inte blir köldbryggor i skarvarna, vindpapp ytterst o plast innerst.
En ordentlig översyn av ventilationen blir det också - verkar vara en del fuktvandring på vinden...