boihus123 #1 Hobbysnickare · 449 inlägg 21 feb 2022 10:30 boihus123 Hobbysnickare 449 inlägg 21 feb 2022 10:30 #1 Hej Ser min RDKS vissar galna temperaturer, det är typ 1 grad ute. Manualen säger den ska stanna om npgon sensor inte fungera, men är verka de vara en offset på till/utluft, påverka detta hur den arbeta ? #fel #ftx #tilluft #uteluft
Hej Ser min RDKS vissar galna temperaturer, det är typ 1 grad ute. Manualen säger den ska stanna om npgon sensor inte fungera, men är verka de vara en offset på till/utluft, påverka detta hur den arbeta ?
boihus123 #2 Hobbysnickare · 449 inlägg 22 feb 2022 10:21 boihus123 Hobbysnickare 449 inlägg 22 feb 2022 10:21 #2 Verka gå ner till normal temperatur sen, är det kanske normalt betende? Den gör något sorts uppvärmingsrunda för att bli av med fukt eller likande
Verka gå ner till normal temperatur sen, är det kanske normalt betende? Den gör något sorts uppvärmingsrunda för att bli av med fukt eller likande