Hej!
Vi ska renovera tvättstugan i vårt hus byggt 1987. Då tänkte vi uppdatera våra ventilationsanläggning Bahco Minimaster (acf 11-2000) och flytta upp dem på vinden. Vi har fått två offerter. den ena på en Flexit Uni 3 med styrpanel cl600. Det skulle kosta 40-45 000 kr. Ett annat företag förslår en RDAF Curo Touchpanel. Det skulle kosta 52 000 kr. Vilket system är att föredra eller finns det andra alternativ? Vi har ett hus på ca 170 kvm.
MVH/Hans