M Mäster #1 Medlem · Mitt i Sverige · 1 526 inlägg 19 dec 2008 00:10 Mäster Medlem Mitt i Sverige 1 526 inlägg 19 dec 2008 00:10 #1 De flesta fogskumburkar ska ju hållas upp och ner, men vid något tillfälle fick jag tag i en burk som skulle hållas med ventilen uppåt, problemet är att jag inte minns var, eller vilket märke det var, Någon som vet någon "rättvänd" fogskumsburk ?..
De flesta fogskumburkar ska ju hållas upp och ner, men vid något tillfälle fick jag tag i en burk som skulle hållas med ventilen uppåt, problemet är att jag inte minns var, eller vilket märke det var, Någon som vet någon "rättvänd" fogskumsburk ?..
B bävern #2 Medlem · STOCKHOLM · 145 inlägg 19 dec 2008 08:58 bävern Medlem STOCKHOLM 145 inlägg 19 dec 2008 08:58 #2 sika´s heter fogskum MP. de andra fabrikaten har säkert flera varianter också, en seriös bygghandel har ett sortiment där du kan välja
sika´s heter fogskum MP. de andra fabrikaten har säkert flera varianter också, en seriös bygghandel har ett sortiment där du kan välja