3 253 läst ·
9 svar
3k läst
9 svar
Rätt häftklamrar?
Hej
Har en Rapid r30 häftpistol som jag behöver klamrar till. Eftersom Rapids egna är så sjukt överprisade skulle jag vilja köpa nån billigare variant. Men blir ej klok på måtten. Trots att jag försökt läsa på kom jag hem med fel klamrar från biltema. De som ska fungera är 13/6 eller 13/8. Är det någon som kan hjälpa mig att hitta motsvarande i exempelvis biltemas utbud? Eller tipsa om annat billigt fabrikat?
Har en Rapid r30 häftpistol som jag behöver klamrar till. Eftersom Rapids egna är så sjukt överprisade skulle jag vilja köpa nån billigare variant. Men blir ej klok på måtten. Trots att jag försökt läsa på kom jag hem med fel klamrar från biltema. De som ska fungera är 13/6 eller 13/8. Är det någon som kan hjälpa mig att hitta motsvarande i exempelvis biltemas utbud? Eller tipsa om annat billigt fabrikat?
Men Biltema ser väl ut att ha typ13 Klammer, funkade inte den?mnemanic skrev:
Hej
Verktygstokig
· Gävleborg
· 175 inlägg
Dyra? Original är ju billigare eller samma pris som biltema..
Ja det tycker jag. Såklart låter det lite per klammer men ungefär hälften känns som man betalar för varumärket. Med det sagt trodde jag de var dyrare så i efterhand känner jag mig ändå lite dumsnål som nu måste tillbaks till Biltema 🤦🏻♂️F fribygg skrev:
Klicka här för att svara