Jag funderar av olika anledningar på att ställa en Raspberry pi på kallvinden. Är det hål i huvudet eller kommer den överleva? Jag vet inte alls hur känslig en sån är för temperaturerna där uppe men det finns ju inga mekaniska delar i den, förutom en liten fläkt i lådan, så den borde väl kunna hantera det ganska bra? Hur är det med kondens? Kan det bli ett problem? Jag har tänkt att den alltid ska vara igång och då håller den sig varm så kondensen kanske inte är ett problem ändå?