1 721 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Ränta på byggkreditiv
Vi har 1 % över 3-månaders räntan. Jag tror dessvärre att vi var urkassa förhandlare. Som tur är har vi en mycket trevlig byggare som låter oss hålla inne en mycket stor del av betalningen till efter inflyttning, trots att vi är kassa förhandlare. Så summa summarum blir det ganska billigt att bygga i alla fall.
Klicka här för att svara