Har spänt vindduk över mina takstolar vid mitt garagebygge. Sätter sedan 45 reglar för att bilda luftspalt. Men fick slut på vindduk och råkade istället sätta ångbroms i 2 fack. Kan detta vara farligt. Är den för tät?

Med vänlig hälsning, Viktor
 
Är det ventilerad kallvind är det ingen risk. Men ska du isolera emot vindduken skulle jag bytt.
 
Japp ska spruta lösull emot. Blir snedtak i hela garaget.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.