V viktorj #1 Medlem · Hallands län · 539 inlägg 26 apr 2014 20:50 viktorj Medlem Hallands län 539 inlägg 26 apr 2014 20:50 #1 Har spänt vindduk över mina takstolar vid mitt garagebygge. Sätter sedan 45 reglar för att bilda luftspalt. Men fick slut på vindduk och råkade istället sätta ångbroms i 2 fack. Kan detta vara farligt. Är den för tät? Med vänlig hälsning, Viktor
Har spänt vindduk över mina takstolar vid mitt garagebygge. Sätter sedan 45 reglar för att bilda luftspalt. Men fick slut på vindduk och råkade istället sätta ångbroms i 2 fack. Kan detta vara farligt. Är den för tät? Med vänlig hälsning, Viktor
larsbj #2 Byggnadsvårdare · Värmland · 3 300 inlägg 27 apr 2014 08:21 larsbj Byggnadsvårdare Värmland 3 300 inlägg 27 apr 2014 08:21 #2 Är det ventilerad kallvind är det ingen risk. Men ska du isolera emot vindduken skulle jag bytt.
V viktorj #3 Medlem · Hallands län · 539 inlägg 27 apr 2014 08:57 viktorj Medlem Hallands län 539 inlägg 27 apr 2014 08:57 #3 Japp ska spruta lösull emot. Blir snedtak i hela garaget.