23 641 läst ·
64 svar
24k läst
64 svar
Råkat klippa bort fiberkabel
Jo just det. Jag ska kolla med Enab.
Har även pratat med styrelsen och det är helt ok att ta annan en Bahnhof (inget avtal som binder föreningen)
Men det jag undrade över är om det går att sätta på nya kontakter på bibern (vet inte hur sånt funkar). Är det oskadad borde det väl gå?
Har även pratat med styrelsen och det är helt ok att ta annan en Bahnhof (inget avtal som binder föreningen)
Men det jag undrade över är om det går att sätta på nya kontakter på bibern (vet inte hur sånt funkar). Är det oskadad borde det väl gå?
Klicka här för att svara
