kiankian #1 Medlem · 25 inlägg onsdag 10:47 kiankian Medlem 25 inlägg onsdag 10:47 #1 Dessutom ligger den i funktionell strandzon. Bud är bindande i Norge så jag måste nog köpa den, finns det någon kunnig här som vet om jag har en chans att få till bygglov ändå? #köp #norge #tomt #tomten #tomter
Dessutom ligger den i funktionell strandzon. Bud är bindande i Norge så jag måste nog köpa den, finns det någon kunnig här som vet om jag har en chans att få till bygglov ändå?
A annsofian #2 Medlem · 126 inlägg onsdag 13:17 annsofian Medlem 126 inlägg onsdag 13:17 #2 LNF?
Düsseldorff #3 Byggnadsvårdare · Bromma · 3 211 inlägg onsdag 13:24 Düsseldorff Byggnadsvårdare Bromma 3 211 inlägg onsdag 13:24 #3 A annsofian skrev: LNF? En LNF-tomt i Norge ligger i ett område för lantbruk, natur och friluftsliv. Marken är skyddad och inte är avsedd för vanlig bebyggelse.
A annsofian skrev: LNF? En LNF-tomt i Norge ligger i ett område för lantbruk, natur och friluftsliv. Marken är skyddad och inte är avsedd för vanlig bebyggelse.