Vi har satt radontapet på nästan alla blåbetongväggar och vi har gått från årsmedelvätde på 401 bq till 220 bq.
Hej Kjell! Väldigt gammal tråd men var lite nyfiken på hur ditt FTX-system ser ut, vilka luftflöden du kör osv. Tar det gärna via privat meddelande om du vill men din profil var låst så jag kunde inte nå ut direkt till digK KjellTimell skrev:
/Anton
Är intresserad av denna specifika del också! Update Anton?W WILANZ skrev:
Joakim
Klicka här för att svara