Hej bilade upp ca en kvm av pannrumsgolvet i går hela golvet ska bort och det blir nytt det gamla är tunt och har olika nivåer jag har ett rör igenom plattan kopplat till en östbergsfläkt som radonsug det har funkat och det ligger runt 400 har en egen radonmätare som jag startade några dygn innan jag gjorde hålet i golvet radonsugen är i gång och till min förvåning har det sjunkit till 300 till i dag trots det stora hålet eller kanske tack vare det hur kan det bli så här tacksam för synpunkter
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.