pacman42 #16 Allvetare · Västra Götaland · 25 961 inlägg igår 14:01 pacman42 Allvetare Västra Götaland 25 961 inlägg igår 14:01 #16 Jag tänkte i första hand utanpåliggande vid taket. I andra hand i innerväggar så långt det går, aldrig lägga vatten i yttervägg om man inte måste.
Jag tänkte i första hand utanpåliggande vid taket. I andra hand i innerväggar så långt det går, aldrig lägga vatten i yttervägg om man inte måste.
F fribygg #17 Medlem · Östergötland · 23 863 inlägg igår 15:13 fribygg Medlem Östergötland 23 863 inlägg igår 15:13 #17 Krilleman skrev: Nej, nu har du inte läst på. Avlopp får förekomma ur golv, även TS & WC. Hade jag läst på hade jag ju förståss inte behövt fråga dej som jobbar med sånt dagligdax... Om man ändå ska öppna väggen vid renovering tänker jag att det är säkrare att dra in såväl vatten och avlopp i vägg.
Krilleman skrev: Nej, nu har du inte läst på. Avlopp får förekomma ur golv, även TS & WC. Hade jag läst på hade jag ju förståss inte behövt fråga dej som jobbar med sånt dagligdax... Om man ändå ska öppna väggen vid renovering tänker jag att det är säkrare att dra in såväl vatten och avlopp i vägg.