Håller på att renovera lilla gäststugan.
Det enda rummet i lilla gäststugan är 21 kvm. Där finns en murstock med tillhörande ventil (c:a 25x15 cm). Finns även en gammal ventil på en av väggarna. Denna tänkte vi proppa igen för att minimera oljudsläckage utifrån.
Men frågan är då om den enda ventilen som finns kvar räcker, dvs den i murstocken.
Lilla gäststugan kommer att vara uppvärmd lite då och då av lilla kaminen som kommer installeras där.