Hej
Jag behöver strypa vattnet för att installera nya blandare. De enda ventiler eller kranar jag hittar det ni på bilderna. Men jag fattar inte riktigt hur de funkar. Har insexnyckel och har testat att vrida kvarts varv medsols (och tillbaka) utan ändrat flöde.Samma när jag testat att skruva in skruven flera varv, men det enda som händer är att det läcker ut genom ventilen. Har bara testat på kallvatten röret.

Vore tacksam för era råd.
 
  • PXL_20260504_185325952.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • PXL_20260504_185215709.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • PXL_20260504_185040932.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.