Hej
Jag behöver strypa vattnet för att installera nya blandare. De enda ventiler eller kranar jag hittar det ni på bilderna. Men jag fattar inte riktigt hur de funkar. Har insexnyckel och har testat att vrida kvarts varv medsols (och tillbaka) utan ändrat flöde.Samma när jag testat att skruva in skruven flera varv, men det enda som händer är att det läcker ut genom ventilen. Har bara testat på kallvatten röret.
Vore tacksam för era råd.