11 616 läst ·
218 svar
12k läst
218 svar
Quiz: Verktygets smeknamn?
Renoverare
· Uppsala
· 2 170 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 674 andra personer (54%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 733 andra personer (85%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
Se där. Tillhör eliten😁. Att kalla buntband för kattstrypare var nytt så där chansade jag.
Ganska osmakligt smeknamn.
Se där. Tillhör eliten😁. Att kalla buntband för kattstrypare var nytt så där chansade jag.
Ganska osmakligt smeknamn.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 743 andra personer (85%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 729 andra personer (10%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
Jag fick 9/10 rätt vilket beror på att jag gissade fel vad sotarens bunta med verktyg kallas i quizet "Verktygets smeknamn?"
Jag vet väldigt lite om väldigt mycket när det gäller husbyggande. Men ändå kan man en del och resten kan man gissa rätt på.
Jag vet väldigt lite om väldigt mycket när det gäller husbyggande. Men ändå kan man en del och resten kan man gissa rätt på.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 721 andra personer (54%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 849 andra personer (85%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 750 andra personer (54%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 943 andra personer (85%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
Fan frågan är om man ska vara glad eller ledsen att man är så sjuk i huvudet att man har läst så mycket här att man kände sig tämligen säker på alla svar.
Fan frågan är om man ska vara glad eller ledsen att man är så sjuk i huvudet att man har läst så mycket här att man kände sig tämligen säker på alla svar.