Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 709 andra personer (85%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 674 andra personer (54%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 733 andra personer (85%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Se där. Tillhör eliten😁. Att kalla buntband för kattstrypare var nytt så där chansade jag.
Ganska osmakligt smeknamn.

Midnight oil
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 743 andra personer (85%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 744 andra personer (85%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?" Äntligen!

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 708 andra personer (54%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 9/10 rätt vilket beror på att jag gissade fel vad sotarens bunta med verktyg kallas i quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag vet väldigt lite om väldigt mycket när det gäller husbyggande. Men ändå kan man en del och resten kan man gissa rätt på.

J
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 721 andra personer (54%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 735 andra personer (54%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 879 andra personer (85%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 769 andra personer (54%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 943 andra personer (85%) som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Fan frågan är om man ska vara glad eller ledsen att man är så sjuk i huvudet att man har läst så mycket här att man kände sig tämligen säker på alla svar.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.