På konsumentens sida
· 3 630 inlägg
Quiz: Vad kan du om farliga byggmaterial? https://www.byggahus.se/quiz/398-vad-kan-du-om-farliga-byggmaterial
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (66%) som har gjort quizet "Vad kan du om farliga byggmaterial?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer (53%) som har gjort quizet "Vad kan du om farliga byggmaterial?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 23 andra personer (33%) som har gjort quizet "Vad kan du om farliga byggmaterial?"
N
Nalleman64
Medlem
· Östergötland
· 2 016 inlägg
Nalleman64
Medlem
- Östergötland
- 2 016 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 51 andra personer (68%) som har gjort quizet "Vad kan du om farliga byggmaterial?"
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 124 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 124 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 54 andra personer (67%) som har gjort quizet "Vad kan du om farliga byggmaterial?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket tydligen gör mig till expert i quizet "Vad kan du om farliga byggmaterial?"
Som vanligt håller jag på att allmänbildning räddar en i dessa quiz för husbygge vet jag inte mycket om.
Som vanligt håller jag på att allmänbildning räddar en i dessa quiz för husbygge vet jag inte mycket om.
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 143 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 143 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 108 andra personer (70%) som har gjort quizet "Vad kan du om farliga byggmaterial?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 121 andra personer (71%) som har gjort quizet "Vad kan du om farliga byggmaterial?"