4 178 läst ·
61 svar
4k läst
61 svar
Quiz: Vad kan du om cement?
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 294 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 294 inlägg
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 8 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 269 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
Man pumpade väl betongen från backen till en ny pump och vidare, hur högt den första pumpen stod vet jag inte men 600m låter högt?
Edit
Jo så verkar det ha varit, det var kanske sista biten man hade en extra pump
Man pumpade väl betongen från backen till en ny pump och vidare, hur högt den första pumpen stod vet jag inte men 600m låter högt?
Edit
Jo så verkar det ha varit, det var kanske sista biten man hade en extra pump
Redigerat:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 502 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
Jag fick 12/10 rätt, vilket är bättre än 5152 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 378 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 613 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 018 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är helt ok tycker jag i quizet "Vad kan du om cement?"
Som vanligt hjälpte allmänbildningen till att svara på en del frågor. Som ”hydratisering” och ”sintrar”. Dessa ord har ju inte bara med cement att göra.
Som vanligt hjälpte allmänbildningen till att svara på en del frågor. Som ”hydratisering” och ”sintrar”. Dessa ord har ju inte bara med cement att göra.