11 754 läst ·
167 svar
12k läst
167 svar
Quiz: Vad kan du om att gjuta?
Administrator
· Skåne
· 6 813 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 43 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om att gjuta?"
Vad f-n är blånadsvamp? Och varför klickade jag på det?
Vad f-n är blånadsvamp? Och varför klickade jag på det?
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 837 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 837 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 181 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om att gjuta?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 186 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om att gjuta?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 188 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om att gjuta?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 188 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om att gjuta?"
Bam!
Bam!
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 203 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om att gjuta?"
Skönt✅
Skönt✅
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 234 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om att gjuta?"
För en gångs skull var det lätt. En del andra quiz får man skämmas för och låta bli att publicera resultatet
För en gångs skull var det lätt. En del andra quiz får man skämmas för och låta bli att publicera resultatet
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 294 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 294 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 239 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om att gjuta?"
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 244 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om att gjuta?"
Fast vid första försöket fick jag "bara" 9/10.
Kan ju egentligen ingenting om betonggjutning.
Trodde först att det gällde att gjuta tennsoldater eller liknande.
Betong gjuter man ju egentligen inte.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 258 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om att gjuta?"
Cementhud har jag inte hört men chansade på att det var något i stil med cementslamskikt och det svar som var närmast.
Cementhud har jag inte hört men chansade på att det var något i stil med cementslamskikt och det svar som var närmast.
Varför inte då ??KnockOnWood skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 244 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om att gjuta?"
Man häller det i en form, och det är väl att gjuta, eller ??