1 386 läst ·
63 svar
1k läst
63 svar
Quiz: Vad kallas verktyget också?
Jag fick 10/10 rätt, vilket tydligen gör mig till "expert" i quizet "Vad kallas verktyget också?"
Vad gäller kulotång fick jag fundera lite, jag vet ju knappt vad det är och har verkligen aldrig använt ett sådant.
Efter att ha sökt -i efterhand- vet jag fortfarande inte riktigt hur det används. "...för att göra hål i en takkopp..."
Vad gäller kulotång fick jag fundera lite, jag vet ju knappt vad det är och har verkligen aldrig använt ett sådant.
Efter att ha sökt -i efterhand- vet jag fortfarande inte riktigt hur det används. "...för att göra hål i en takkopp..."
Man klipper öppningar i kulodosor (utanpåliggande kopplingsdosor) och andra utanpåliggande elapparater med en sådan.Fario skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket tydligen gör mig till "expert" i quizet "Vad kallas verktyget också?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 641 andra personer (97%) som har gjort quizet "Vad kallas verktyget också?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 698 andra personer (97%) som har gjort quizet "Vad kallas verktyget också?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 819 andra personer (73%) som har gjort quizet "Vad kallas verktyget också?"
Att kala en polygriptång för "rörtång" är endå rätt magstarkt.
Att kala en polygriptång för "rörtång" är endå rätt magstarkt.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 882 andra personer (73%) som har gjort quizet "Vad kallas verktyget också?"
Husägare
· Ljungskile
· 19 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 881 andra personer (97%) som har gjort quizet "Vad kallas verktyget också?"