Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 161 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 369 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
Jag fick gissa på staketet. Aldrig sett förr.
 
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 316 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 430 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"

Där satt den! 😃
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 6/10
 
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 241 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 502 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"

Yay 🤓
 
Düsseldorff
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 401 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 526 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 293 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 603 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.