Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Z
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
S
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 16 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 45 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"

Med gissning på kastanjestaket.....
 
R
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 42 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 83 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 108 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick alla rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 250 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"

Fredagsskryt ;)
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 199 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.