Jag fick 8/10 rätt vilket är rätt ok för att vara en som inte kan så mycket.

Svarade fel om gångbryggan och den där andra frågan (med kopparmojängen) som 65 % också hade fel på.

13th Marine 13th Marine skrev:
9/10
Den där dyckerten misslyckades jag med.
Jag svarade inte fel på den. Men vill mena att det är ett felaktigt svar. Den är inte bandad, den är limmad. Men tydligen brukar den kallas just bandad.

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 140 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 208 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Vet inte om detta kanske borde hamna i humortråden istället -- jag lyckades inte fullföra quizen eftersom jag inte hittade fråga 11 av 10:

Skärmdump av en quiz med felmeddelande där fråga 11 saknas under den tionde frågan, omringat med röda cirklar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag la just till ytterligare en fråga, du råkade nog posta mitt i skarven.

Bronken
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 280 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 313 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?":cool:(y)

Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 314 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Kopplingsklämma !! För böveln, den heter ju Ubåt ;)

Men då är ju mina 10/10 sämre än 11/11? :thinking:

P
Stefan N Stefan N skrev:
Men då är ju mina 10/10 sämre än 11/11? :thinking:
Gör om testet då,i dare you...:geek:

Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 331 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

No problemos.

• Gilla
1
  • Laddar…
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 279 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Missade på "blandad dyckert", såg fasiken inte vad det var eller stod.O hämta glasögonen var uteslutet, så jag drog en chans

Jag fick 7/11 rätt, vilket är bättre än 55 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 104 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.