11 437 läst ·
122 svar
11k läst
122 svar
Quiz: Vad heter byggvaran? - 2021
Jag fick 8/10 rätt vilket är rätt ok för att vara en som inte kan så mycket.
Svarade fel om gångbryggan och den där andra frågan (med kopparmojängen) som 65 % också hade fel på.
Svarade fel om gångbryggan och den där andra frågan (med kopparmojängen) som 65 % också hade fel på.
Administrator
· Skåne
· 8 668 inlägg
Jag la just till ytterligare en fråga, du råkade nog posta mitt i skarven.
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 280 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 313 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 314 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Kopplingsklämma !! För böveln, den heter ju Ubåt
Kopplingsklämma !! För böveln, den heter ju Ubåt
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 331 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
No problemos.
No problemos.
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 279 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Missade på "blandad dyckert", såg fasiken inte vad det var eller stod.O hämta glasögonen var uteslutet, så jag drog en chans
Missade på "blandad dyckert", såg fasiken inte vad det var eller stod.O hämta glasögonen var uteslutet, så jag drog en chans
Jag fick 7/11 rätt, vilket är bättre än 55 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"