På konsumentens sida
· 3 623 inlägg
Quiz: Vad heter byggvaran? https://www.byggahus.se/quiz/238-vad-heter-byggvaran
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort bort sig i "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag gjorde bort mig...
Jag gjorde bort mig...
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Självbyggare
· Stockholm
· 10 263 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 48 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 32 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 53 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Det va lätt som en plätt.
Det va lätt som en plätt.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
9/10
Den där dyckerten misslyckades jag med.
Den där dyckerten misslyckades jag med.
Produkter som diskuteras: "dyckerten"
Dyckert
Dyckertspikar är särskilt utformade med ett koniskt format spikhuvud, vilket gör att de kan sjunka in i materialet efter infästning. Denna funktion gör att spikhuvudet blir nästan osynligt efter infästning, vilket gör dyckertspikar till ett
Läs mer
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 79 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 120 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 12 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 183 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 183 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 141 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Mycket onödigt som fastnar i huvudet
Varför kan jag det här? 
Mycket onödigt som fastnar i huvudet
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
En pensel är en pensel
En pensel är en pensel
G
gone_fishing
Husägare
· Stockholm
· 2 913 inlägg
gone_fishing
Husägare
- Stockholm
- 2 913 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 177 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"