Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 335 andra personer (58%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 327 andra personer (58%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Idag har jag lärt mig att sättsand är ett övergripande begrepp. Grus och stenmjöl är exempel på sättsand. Är man van stensättare kanske man föredrar grus medan ovana stensättare kanske föredrar stenmjöl. Osäker på prisskillnaden.

• IMG_9924.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_9916.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 345 andra personer (58%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 382 andra personer (59%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 447 andra personer (60%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"
🪨🪨🪨

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 460 andra personer (60%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 312 andra personer (30%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 746 andra personer (63%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 852 andra personer (63%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.