Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 8 andra personer (53%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?" Jag med, då vet man att det var för lätta frågor 😆

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer (37%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer (28%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Kramla
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer (37%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

hsd
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 18 andra personer (20%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer (55%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Z
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 70 andra personer (53%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 72 andra personer (53%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 37 andra personer (23%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 89 andra personer (52%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.