På konsumentens sida
· 3 600 inlägg
Quiz: Koll på stenläggning? https://www.byggahus.se/quiz/457-koll-pa-stenlaggning
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer (37%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer (21%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 110 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 110 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 18 andra personer (20%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 70 andra personer (53%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 72 andra personer (53%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 32 andra personer (22%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?"