5 043 läst ·
40 svar
5k läst
40 svar
Quiz: Koll på fastigheter
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 623 inlägg
Quiz: Koll på fastigheter https://www.byggahus.se/quiz/252-koll-pa-fastigheter
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 39 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
Gah! läste inte sista ordentligt.
Fråga 2 är konstigt formulerad, rätt svarsalternativ är inte "komplett".
Gah! läste inte sista ordentligt.
Fråga 2 är konstigt formulerad, rätt svarsalternativ är inte "komplett".
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 183 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 183 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 84 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
Renoverare
· Uppsala
· 2 173 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 120 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 122 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
Det gick väl bra
Det gick väl bra
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 142 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
Jag regerade på att benämningen ”tomt” används frikostigt där (jag anser) det borde vara ”fastighet” istället. Alltså den gamla vanliga begreppsförvirringen på detta forum (och givetvis måste jag påpeka det
).
Jag regerade på att benämningen ”tomt” används frikostigt där (jag anser) det borde vara ”fastighet” istället. Alltså den gamla vanliga begreppsförvirringen på detta forum (och givetvis måste jag påpeka det
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 101 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 294 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 294 inlägg
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 365 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
Fru Fortuna var med mig i några frågor.
Fru Fortuna var med mig i några frågor.