2 380 läst ·
45 svar
2k läst
45 svar
Quiz: Klurigt VVS-quiz
Jag fick 11/15 rätt, vilket är bättre än 1 968 andra personer (92%) som har gjort quizet "Klurigt VVS-quiz"
Detta var lite svårare än vanligt 🙂
Synd att jag slarvade på första frågan 🙄
Detta var lite svårare än vanligt 🙂
Synd att jag slarvade på första frågan 🙄
Jag fick 10/15 rätt, vilket är bättre än 1 869 andra personer (88%) som har gjort quizet "Klurigt VVS-quiz"
Men ska jag vara ärlig kunde jag nog bara 2- 3 frågor, övrigt var rena chansningar. VVS låter jag andra göram
Men ska jag vara ärlig kunde jag nog bara 2- 3 frågor, övrigt var rena chansningar. VVS låter jag andra göram
Jag fick 7/15 rätt, vilket är bättre än 1 089 andra personer (47%) som har gjort quizet "Klurigt VVS-quiz"
Särdeles dåligt resultat, men för att ha gissat på 15 av frågorna är det ändå hyfsat.
Särdeles dåligt resultat, men för att ha gissat på 15 av frågorna är det ändå hyfsat.
Jag fick 10/15 rätt, vilket är bättre än 2 041 andra personer (87%) som har gjort quizet "Klurigt VVS-quiz"
Inte så tokigt med tanke på att jag gissade hejvilt på lejonparten av frågorna 😂
Inte så tokigt med tanke på att jag gissade hejvilt på lejonparten av frågorna 😂
Jag fick 9/15 rätt, vilket är bättre än 2 038 andra personer (79%) som har gjort quizet "Klurigt VVS-quiz"
Haha, fyfan. Gör dessa quiz ibland, postar sällan eller aldrig resultatet, tror det är sällan som man har sämre än 70-80% rätt svar på de andra.
Detta var dock på en helt annan nivå och mitt usla resultat förklarar även varför rörmokare är den enda yrkeskategori jag alltid tar hjälp av isf att fixa själv.
Haha, fyfan. Gör dessa quiz ibland, postar sällan eller aldrig resultatet, tror det är sällan som man har sämre än 70-80% rätt svar på de andra.
Detta var dock på en helt annan nivå och mitt usla resultat förklarar även varför rörmokare är den enda yrkeskategori jag alltid tar hjälp av isf att fixa själv.
Jag fick 7/15 rätt, vilket är bättre än 1 325 andra personer (47%) som har gjort quizet "Klurigt VVS-quiz"
Svårt på riktigt.
Svårt på riktigt.
Jag fick 9/15 rätt, vilket är bättre än 2 289 andra personer (78%) som har gjort quizet "Klurigt VVS-quiz"
Jag fick 12/15 rätt, vilket är bättre än 3 038 andra personer (95%) som har gjort quizet "Klurigt VVS-quiz"
Tack för quiset. Det var riktigt roligt att göra. Trodde att jag max skulle få typ 4 rätt så jag är nöjd med 12/15
Tack för quiset. Det var riktigt roligt att göra. Trodde att jag max skulle få typ 4 rätt så jag är nöjd med 12/15