5 233 läst ·
100 svar
5k läst
100 svar
Quiz: Kan du riskkonstruktionen?
Medlem
· Sverige
· 5 688 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 183 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
De där "inte-frågorna" var luriga...
De där "inte-frågorna" var luriga...
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 55 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 386 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Solen skiner, på mäklarbilderna var det mulet, är detta ett dolt fel?!
Trevlig helg!

Solen skiner, på mäklarbilderna var det mulet, är detta ett dolt fel?!
Trevlig helg!
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 156 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 124 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 124 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 319 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
G
gone_fishing
Husägare
· Stockholm
· 2 913 inlägg
gone_fishing
Husägare
- Stockholm
- 2 913 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 328 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Slarvade med skalmursfrågan, missade det stod "galvade"
Slarvade med skalmursfrågan, missade det stod "galvade"
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 171 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 171 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 79 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 620 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"