3 928 läst ·
97 svar
4k läst
97 svar
Quiz: Kan du ovanliga elverktyget?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 852 andra personer (93%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
(min frus reaktion:
-Du har väll typ alla av dessa verktygen så det är fusk..
Mitt svar tillbaka:
-Bara 8/10…
)
(min frus reaktion:
-Du har väll typ alla av dessa verktygen så det är fusk..
Mitt svar tillbaka:
-Bara 8/10…
)
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 370 andra personer (79%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Jag fick 5/10 rätt -vilket är bra mycket sämre än jag bruket kunna gissa mig till- i quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Känner mig korkad -vilket jag inte skäms för att erkänna- över att jag tolkade först ”elverktyg” som verktyg för elarbeten. Tror jag tappade en poäng på det.
Känner mig korkad -vilket jag inte skäms för att erkänna- över att jag tolkade först ”elverktyg” som verktyg för elarbeten. Tror jag tappade en poäng på det.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 254 andra personer (93%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Känner mig extra nöjd. 😂 Prova du med ❤️
Känner mig extra nöjd. 😂 Prova du med ❤️
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 707 andra personer (79%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Medlem
· Vännäs " Umeå"
· 97 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 814 andra personer (79%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 540 andra personer (93%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 568 andra personer (93%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 888 andra personer (79%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"