2 872 läst · 97 svar
3k läst
97 svar
Quiz: Kan du ovanliga elverktyget?
Sida 1 av 7
På konsumentens sida
· 3 292 inlägg
Quiz: Kan du ovanliga elverktyget? https://www.byggahus.se/quiz/408-kan-du-ovanliga-elverktyget
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (33%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (20%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 43 andra personer (89%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 36 andra personer (28%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Kan själv!
· Trelleborg
· 17 422 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 141 andra personer (90%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Får jag köpa mer blått nu?
Får jag köpa mer blått nu?

AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 116 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 116 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 155 andra personer (91%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 102 andra personer (47%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 102 andra personer (48%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga elverktyget?"
Lysrörstestare gick jag bet på, aldrig sett.
Lysrörstestare gick jag bet på, aldrig sett.