Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 147 andra personer (62%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Har nog aldrig sett en så spräcklig MDF skiva, men kan så klart vara dags och putsa skärmen.

Jag fick 8/10 rätt, vilket visar att ibland har man rätt i quizet "Kan du byggvarorna?"

"Syllisolering" fick mig att tänka lite om det är skillnad på syllpapp och syllisolering. Men nu när jag kollar i efterhand så verkar det vara så.

Q
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 167 andra personer (63%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Nissens Nissens skrev:
Och det var definitivt inte OSB eller plywood. Den var mest lik MDF. Hade spånskiva varit ett alternativ hade jag troligen svarat det…
Aldrig sett så gul och grov spån. OSB alla dar i veckan men bilden var verkligen urdålig.

En närbild av en skiva med gulaktig och grov spånskiva, liknande OSB, med suddig bildkvalitet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Nissens och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 287 andra personer (92%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

En av få gånger som jag faktiskt tyckte quizet var riktigt lätt 🙃

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 122 andra personer (38%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Z
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 124 andra personer (38%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 335 andra personer (91%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 139 andra personer (36%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 289 andra personer (65%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Midnight oil
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 154 andra personer (34%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 402 andra personer (89%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"
⚡⚡

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 414 andra personer (89%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?" Väggen är klar🤣

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 414 andra personer (89%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"väggen är klar🤣

pdov
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 157 andra personer (33%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.