Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (50%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Är det här MDF???
En närbild av en byggskiva, möjlig MDF, med slät och jämn yta. Visas i frågesammanhang i ett quiz om byggvaror.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 16 andra personer (84%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Farstatjej90
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 18 andra personer (50%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer (89%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Nissens
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer (88%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 79 andra personer (59%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

K Kane skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (50%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Är det här MDF???
[bild]
Tänkte detsamma: Ser ut som masonit snarare....men uteslutningsmetoden funkade: Det är ju definitivt inte plywood eller OSB :)

• Gilla
Nissens
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 127 andra personer (90%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 103 andra personer (61%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Det var verkligen ingen MDF-skiva på bilden!

Nissens
K Kane skrev:

Är det här MDF???
[bild]
Nästan mer lik spånskiva, men det alternativet fanns inte som tur var. 😊

Redigerat:
  • Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
S
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer (5%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Nissens
krillek krillek skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 103 andra personer (61%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Det var verkligen ingen MDF-skiva på bilden!
Och det var definitivt inte OSB eller plywood. Den var mest lik MDF. Hade spånskiva varit ett alternativ hade jag troligen svarat det…

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 135 andra personer (63%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 213 andra personer (91%) som har gjort quizet "Kan du byggvarorna?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.