4 059 läst ·
69 svar
4k läst
69 svar
Quiz: Har du preppat?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 356 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
Tydligen P4 som gäller
Tydligen P4 som gäller
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 643 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
Alla rätt, andra gången.
Alla rätt, andra gången.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 524 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 142 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
Jag väntar fortfarande på att få procenttalet med också - antalet är ju helt oväsentligt.
Jag väntar fortfarande på att få procenttalet med också - antalet är ju helt oväsentligt.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 521 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 739 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 877 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
Fel på frågorna om vatten. Man lär sig något nytt varje dag.
Fel på frågorna om vatten. Man lär sig något nytt varje dag.
Medlem
· Södermanlands län0
· 983 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 783 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
Jag fick 9/10 rätt för jag svarade fel på antalet skyddsrum i quizet "Har du preppat?"
Vi byter vårt vatten en gång per år. Vi går på det att kranvatten har evig hållbarhet men byter ändå ”bara för att”.
Vi byter vårt vatten en gång per år. Vi går på det att kranvatten har evig hållbarhet men byter ändå ”bara för att”.